مدتی است که تصاویر بر چشم انداز رسانههای اجتماعی حاکم شده اند. این تعجب آور نیست زیرا آنها بلافاصله چشم را به خود جلب میکنند و بسیار جذاب تر از محتوای متن هستند. با این حال ، فیلمها میتوانند به همان اندازه موثر باشند تا مخاطبان شما را درگیر خود کنند. یک مطالعه Quintly نشان داد که اگرچه تصاویر بسیار بیشتری نسبت به فیلمها در اینستاگرام وجود دارد ، اما فیلمها 49٪ تعامل بیشتر از پستهای تصویری را مشاهده میکنند.
جاروبرقی صنعتی : برای خرید در سال 2020 به چه نکاتی توجه کنیم؟ بازدید : 541
يکشنبه 3 اسفند 1398 زمان : 20:11